Sponge - 1968 - Coupé - Restomod
#3621
Posté 16 October 2011 - 11:23 AM
#3623
Posté 16 October 2011 - 02:09 PM
'marc_spierk', on 16 Oct 2011 - 09:56 AM, said:
Le père dylan attaque sur deux front en même temps . la crevette et le futur moteur de la stang.
Par moment il s'emmêle les pinceaux mais bon c'est sure que la dépense est massive.
y va c'retrouver avec des culasses chevy sur du ford


#3626
Posté 22 October 2011 - 07:46 PM
Quote
Hi Steve,
I'm ready to place an order through you.My credit card has been reset so I'm ready for action.
Here's what I know:
Forged 4340 Crank, stroke: 3.25"
Forged 4340 Rod, length: 5.4", H beam, pin size:0.927"
Engine block: Ford Racing BOSS block, 8.2" deck height
Heads: AFR 185 CNC, 72cc combustion chamber
Pump gas
Intercooler
Water/methanol injection
Next, my goal is to purchase through you:
· Custom pistons (NOW)
· Custom roller hydraulic camshaft, lifters and springs
· Procharger D1SC
· Custom carburator
· Harmonic balancer
It will be a street car, my goal is to get as much boost as possible so my plan is to run at least 14psi of boost, my goal is to get a similar motor as your Ford 347ci, over 800hp+.
What else do you want to know?
Once I'll know more from you, I'll call you in order to provide you my credit card number.
Thanks,
Dylan
Ce message a été modifié par Sponge - 22 October 2011 - 07:47 PM.
#3627
Posté 24 October 2011 - 04:10 PM

Nan sérieusement, tu vendrais pas la coque de ton coupé (à moi) pour mettre tout ton matos dans un fastback ?
1968 Coupe - SOLD
1987 GT Convertible - Current
Mods: 3.73 rear gears | A9M ECU | Pro-M 77 | MAF converted | Pro 5.0 shifter | unknown cam | subframe connectors | strut tower brace | 5 lugs conversion | Cobra disc brakes front & rear | Bilstein front struts | Maximum Motorsport coil-overs | KONI adjustable rear struts | lowered springs | 2005 GT wheels
My YouTube channel: http://www.youtube.com/user/bugsoli
#3628
Posté 24 October 2011 - 05:34 PM
'bugsoli', on 24 Oct 2011 - 3:10 PM, said:
Et la réponse elle est où ?
![]()
Nan sérieusement, tu vendrais pas la coque de ton coupé (à moi) pour mettre tout ton matos dans un fastback ?
Ici:
Quote
Hi Dylan,
That appears to be everything I need, I just need shipping and billing info and we will be ready to order
Thanks,
Steve Morris Engines
C'est quoi cette histoire de coque? Développes stp en MP ou ici.
Ce message a été modifié par Sponge - 24 October 2011 - 05:34 PM.
#3629
Posté 24 October 2011 - 06:33 PM

#3631
Posté 24 October 2011 - 07:21 PM
'Sponge', on 24 Oct 2011 - 4:34 PM, said:
C'est quoi cette histoire de coque? Développes stp en MP ou ici.
tu me vends ta carrosserie et ton châssis sans la direction, le moteur, les freins, les suspensions, etc...
La coque quoi valè

1968 Coupe - SOLD
1987 GT Convertible - Current
Mods: 3.73 rear gears | A9M ECU | Pro-M 77 | MAF converted | Pro 5.0 shifter | unknown cam | subframe connectors | strut tower brace | 5 lugs conversion | Cobra disc brakes front & rear | Bilstein front struts | Maximum Motorsport coil-overs | KONI adjustable rear struts | lowered springs | 2005 GT wheels
My YouTube channel: http://www.youtube.com/user/bugsoli
#3633
Posté 25 October 2011 - 06:28 PM
#3634
#3636
#3638
Posté 26 October 2011 - 07:36 PM
Quote
Il vas falloir que je me méfie du père sponge , il a des drôles d'idées avec les compresseurs?.Mais j'approiuve, quand le pro charger sera dans mon lit, je me le tapperais bien LOL
#3639
Posté 26 October 2011 - 08:23 PM
#3640
Posté 26 October 2011 - 10:30 PM

0 utilisateur(s) en train de lire ce sujet
0 membre(s), 0 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)