Sponge - 1968 - Coupé - Restomod
#3641
Posté 08 November 2011 - 08:50 PM
#3642
Posté 08 November 2011 - 10:42 PM
1968 Coupe - SOLD
1987 GT Convertible - Current
Mods: 3.73 rear gears | A9M ECU | Pro-M 77 | MAF converted | Pro 5.0 shifter | unknown cam | subframe connectors | strut tower brace | 5 lugs conversion | Cobra disc brakes front & rear | Bilstein front struts | Maximum Motorsport coil-overs | KONI adjustable rear struts | lowered springs | 2005 GT wheels
My YouTube channel: http://www.youtube.com/user/bugsoli
#3643
Posté 09 November 2011 - 09:52 PM
#3644
Posté 10 November 2011 - 08:19 PM
Si il la vend , ou il vas placer sont futur moteur?.
Chez Bugsolo?
#3645
Posté 18 November 2011 - 09:05 PM
Your pistons are here and ready to ship to you. Do you have any other special instructions?
--
Thanks,
Steve Morris Engines
(231) 747-7520
#3646
Posté 28 November 2011 - 12:17 PM
#3647
Posté 28 November 2011 - 07:33 PM
#3648
Posté 28 November 2011 - 07:47 PM
Faut une qualif' de pilote de chasse pour ta boite de vitesse
C'est une des plus simple.
#3649
Posté 28 November 2011 - 08:00 PM
Il faut être astronaute.Faut une qualif' de pilote de chasse pour ta boite de vitesse
#3650
Posté 28 November 2011 - 08:01 PM
Il faut être astronaute.
Arrff, mauvaise langue. Je viens de faire un email à Steve Morris, il a intérêt à me répondre vin d'juisse.
#3651
Posté 28 November 2011 - 08:07 PM
#3652
Posté 28 November 2011 - 08:20 PM
#3653
Posté 28 November 2011 - 08:45 PM
Pour l hiver prochain qui peut savoir ce qui ce passera, je ne fais pas de pronostique pour un an.
#3656
Posté 30 November 2011 - 08:24 PM
http://www.turbo.fr/...i-ford-mustang/
Vidéos, principalement axées sur la sonorité :
http://www.youtube.c...pe=videos&uni=3
#3657
Posté 30 November 2011 - 08:51 PM
Beau cendrier mais il est non fumeur.Sympa tes cendriers...
#3658
Posté 30 November 2011 - 09:28 PM
Drole de couleur les têtes de piston, c'est un traitement céramique ou un effet de lumière?
The other thing you will see in our pistons is they are hard anodized. This is the same procedure done to the Nitro pistons, it makes the pistons very tough and it is NOT a coating like ceramic or Teflon skirts. Minor misses in your tune that would have lifted a ring land are totally eliminated, skirts are less likely to collapse and won't scuff, unless your tune is so far out in right field you can't be seen
#3659
Posté 30 November 2011 - 09:54 PM
Et en fiançais ce dit quoi?.The other thing you will see in our pistons is they are hard anodized. This is the same procedure done to the Nitro pistons, it makes the pistons very tough and it is NOT a coating like ceramic or Teflon skirts. Minor misses in your tune that would have lifted a ring land are totally eliminated, skirts are less likely to collapse and won't scuff, unless your tune is so far out in right field you can't be seen
#3660
Posté 01 December 2011 - 12:15 AM
http://www.turbo.fr/...i-ford-mustang/
Vidéos, principalement axées sur la sonorité :
http://www.youtube.c...pe=videos&uni=3
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