Ma Future Caisse
#1
Posté 12 December 2012 - 04:12 PM
1968 Coupe - SOLD
1987 GT Convertible - Current
Mods: 3.73 rear gears | A9M ECU | Pro-M 77 | MAF converted | Pro 5.0 shifter | unknown cam | subframe connectors | strut tower brace | 5 lugs conversion | Cobra disc brakes front & rear | Bilstein front struts | Maximum Motorsport coil-overs | KONI adjustable rear struts | lowered springs | 2005 GT wheels
My YouTube channel: http://www.youtube.com/user/bugsoli
#2
Posté 12 December 2012 - 04:21 PM
#3
Posté 12 December 2012 - 04:28 PM
#4
Posté 12 December 2012 - 04:38 PM
Même si c'est une Dynacorn, ça reste pas mal pour une nouvelle caisse.En fait c'est pas une vrai, c'est une repro m**de in china, enfin c'est mon opinion !
1968 Coupe - SOLD
1987 GT Convertible - Current
Mods: 3.73 rear gears | A9M ECU | Pro-M 77 | MAF converted | Pro 5.0 shifter | unknown cam | subframe connectors | strut tower brace | 5 lugs conversion | Cobra disc brakes front & rear | Bilstein front struts | Maximum Motorsport coil-overs | KONI adjustable rear struts | lowered springs | 2005 GT wheels
My YouTube channel: http://www.youtube.com/user/bugsoli
#5
Posté 12 December 2012 - 06:28 PM
#6
Posté 12 December 2012 - 07:54 PM
Beau reportage
#7
Posté 13 December 2012 - 07:49 AM
#8
Posté 13 December 2012 - 05:32 PM
http://www.turbo.fr/...i-ford-mustang/
Vidéos, principalement axées sur la sonorité :
http://www.youtube.c...pe=videos&uni=3
#9
Posté 13 December 2012 - 07:04 PM
#10
Posté 14 December 2012 - 12:54 PM
Spendide, racée et avec un ramage qui se rapporte au plumage !
Terrip !
#11
Posté 15 December 2012 - 02:30 PM
1 utilisateur(s) en train de lire ce sujet
0 membre(s), 1 invité(s), 0 utilisateur(s) anonyme(s)